piterasadi piterasadi

Member since November 21, 2023
From:colorado, CA

About Me


کانال های C یک پروفیل فولادی است که از دو کانال تشکیل شده است که در انتها به هم متصل می شوند و شکل "C" را ایجاد می کنند. کانال های C در پروژه های سازه ای و ساختمانی از جمله ساخت دیوارها، داربست ها و واحدهای انبار استفاده می شود.

تیرهای H پروفیل فولادی H شکل هستند که در ساخت و سازهایی مانند تکیه گاه سقف، پل ها و پروژه های حمل و نقل استفاده می شوند. آنها دارای یک پایه پهن و بالای باریک هستند که آنها را بسیار پایدار و بادوام می کند.

کانال های U یک پروفیل فولادی با شکل "U" هستند. اینها معمولاً برای ایجاد سازه های نگهدارنده، درها و نرده های محافظ استفاده می شوند.

مقاطع T شکل های فولادی هستند که شکل "T" دارند. آنها معمولاً در ساخت دیوارها و قاب ها استفاده می شوند.

تیرهای I میلگرد 1.2344 اسفراین هستند که به شکل حرف "I" هستند. آنها عمدتاً در پروژه های ساخت و ساز و حمل و نقل مانند سقف ها و پل ها استفاده می شوند.

میله های گرد و مسطح خرید میلگرد آلیاژی 1.3255 با مقطع دایره ای هستند. میلگردهای گرد معمولاً در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که میلگردهای مسطح در کاربردهای تقویتی مورد استفاده قرار می گیرند.

زاویه ها یک پروفیل فولادی با شکل "L" هستند. از زاویه ها در پروژه های ساختمانی و مهندسی برای ایجاد استحکام و پشتیبانی بیشتر استفاده می شود.

نوع پروفیل فولادی که برای یک کاربرد خاص مناسب تر است به اندازه، شکل، استحکام و شکل پذیری آن بستگی دارد. صنایع مختلف برای پروژه های خود به قیمت vcn150 متفاوتی نیاز دارند، بنابراین انتخاب پروفیل فولادی مناسب برای یک نتیجه موفقیت آمیز حیاتی است.

فولاد 1.7380 یک ماده همه کاره است که در انواع کاربردهای ساخت و ساز، حمل و نقل، ساخت و مهندسی استفاده می شود. کانال های C، تیرهای H، کانال های U، مقاطع T، تیرهای I، میله های گرد و مسطح و نبشی ها همگی تسمه آلیاژی ck45 با اندازه ها و شکل های مختلف هستند که برای اهداف مختلف استفاده می شوند. خرید شفت vcn200 به دلیل استحکام و دوام در بسیاری از صنایع کاربرد فراوانی دارند. هنگام انتخاب پروفیل فولادی، مهم است که شکل و اندازه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب برنامه باشد.

Recently Liked Media

{{mediaCount}} Uploads

{{mediaItem.title}}
Uploaded: {{mediaItem.upload | relativeTime}}

{{mediaItem.message | truncate(80)}}...

Loading...