001340 ランダム
 ホーム | 日記 | プロフィール 【フォローする】 【ログイン】

hilmaのブログ

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

プロフィール

hilma

hilma

カレンダー

バックナンバー

2024.04
2024.03
2024.02
2024.01
2023.12

カテゴリ

日記/記事の投稿

コメント新着

コメントに書き込みはありません。

キーワードサーチ

▼キーワード検索

2022.12.30
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類
مروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهم و تاثیرگذاری در زندگی افراد دارند. برخی از جنبه های فان و تفریحی آن بهره می برند و برخی از جنبه بیزینسی از آن سود می برند. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که قابلیت‌های متنوع و گوناگونی دارد و علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی و ارتباط با افراد، می‌توانید از جنبه‌ی کاری آن نیز استفاده کنید.
زمانی که یک کاربر پیج یا پست های شما را بازدید می کننند در واقع ویو انجام داده است و هر چقدر تعداد ویوهای شما بیشتر شود شما بین کاربران مشهورتر و شناخته تر می شوید و در نهایت اعتبار پیج شما نیز افزایش می یابد. بسیاری از افراد با ​خرید ویو اینستاگرام​ سعی می کنند بیشتر دیده شوند تا بتوانند سود و درآمد بیشتری نیز کسب کنند.
در اینجا مهمترین روش های افزایش ویو اینستاگرام را برای شما شرح می دهیم:

بهترین روش های افزایش بازدید اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌های مرتبط و پر بازدید

سعی کنید از هشتگ های مرتبط و پر بازدید در زیر پست های خود استفاده کنید تا کاربران وقتی آن هشتگ را سرچ می کنند به پست شما برسند.

تولید محتوای با کیفیت

سعی کنید عکس ها و ویدئوهایی که منتشر می کنید دارای کیفیت بالایی باشند تا کاربران جذب آن شوند. از گذاشتن استوری های روزانه نیز غافل نشوید. در ابتدا که لایک هایتان کمی است می توانید با ​خرید لایک اینستاگرام​ محبوب بودن پست خود را در نظر کاربران جدید به نمایش بگذارید اما به مرور زمان و با تولید پست های با کیفیت در زمان بندی های مناسب نیازی به خرید لایک نخواهید داشت چون به مرور لایک های شما افزایش می یابد. زمانی که شما استوری منتشر می کنید باعث جلب توجه کاربرانتان می شوید و شما می توانید با یک استوری جذاب و قرار دادن لینک سایت خود در استوری مخاطبان را به سایت خود نیز هدایت کنید. از گذاشتن لایو نیز غافل نشوید زیرا بهترین فرصت برای تعامل با کاربرانتان است.

در خواست کردن لایک و کامنت از کاربران

زمانی که محتوای خود را پست کردید در انتهای پست خود از کاربران بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. شما می توانید برای افزایش کامنت پیج خود از تکنیک ​خرید کامنت اینستاگرام​ نیز استفاده کنید. همچنین می توانید از روش هایی مثل پست سوال یا نظر سنجی استفاده کنید. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.

تبلیغات را جدی بگیرید

تبلیغات برای پیشرفت در همه کسب‌وکارها لازم است و پیج‌های اینستاگرام نیز از این قاعده مستنثنی نیستند. اصلی‌ترین فایده تبلیغات در این شبکه اجتماعی افزایش بازدید اینستاگرام است تا بتوان پس از آن با استفاده از محتوای جذاب و مفید، بازدیدکنندگان را به فالوورهای دائمی تبدیل کرد.

انتخاب زمان مناسب برای اشتراک گذاشتن پست

اگر می خواهید بهترین زمان را برای گذاشتن پست هایتان انتخاب کنید باید رفتار کاربران خود را تحلیل کنید و شما می توانید با استفاده از Insight اینستاگرام به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید که مثلا بیشترین زمان ویو کاربران در چه بازه زمانی است یا اطلاعاتی مثل این که فالوورهای شما بیشتر خانم هستند یا آقا یا در چه سنینی هستند و یا اطلاعاتی از موقعیت مکانی آن ها به دست آورید مثلا این که اهل کدام کشور یا کدام شهر هستند. در این صورت اگر فالوور های شما بیشتر آقا هستند اما شما به فالوور خانم نیاز دارید می توانید با خرید فالوور تضمینی اینستاگرام  که خانم باشند، این مشکل را حل کنید و تعداد کاربران خانم خود را افزایش دهید.

انتشار محتوای ویدئویی

ویدئوها نسبت به عکس ها تاثیر بیشتری در مخاطبان دارند و باید برای افزایش بازدید اینستاگرام از ویدئوهای جذاب و تاثیر گذار استفاده کنید تا فالوورهای شما آن ها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند. هر مخاطب برای پست ویدئویی شما حداقل یک دقیقه وقت می گذارد بنابراین سعی کنید ویدئوی مفید، با کیفیت بالا و جذابی را انتخاب کرده باشید. سعی کنید از زیرنویس در پست های ویدئویی نیز استفاده کنید؛ زیرا در این صورت فالوورها می توانند در مکان های عمومی نیز از محتویات آن بهره مند شوند.


فالوور فیک را حذف کنید

خرید فالوور فیک​ زمانی که شما یک پیج تازه تاسیس دارید و می خواهید به کاربران جدید نشان دهید که محبوب هستید و اعتماد آن ها را کسب کنید در ابتدا خوب است اما وقتی که فالوورهای واقعی شما افزایش پیدا کرد شما باید کم کم فالورهای فیک را حذف کنید زیرا زمانی که یک پست را انتشار می دهید در نیم ساعت اول، اینستاگرام آن را به 10 درصد فالوورهای شما نشان می دهد اگر کسی آن را لایک نکرد و مورد استقبال قرار نگرفت در این صورت به کاربران کمتری نشان داده و نرخ تعامل خود را با کاربران از دست خواهید داد.





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

最終更新日  2022.12.30 02:05:00
コメント(0) | コメントを書く



© Rakuten Group, Inc.