حتما می دانید که چسب کاشی خمیری و سرامیک نوعی چسب است که برای نگه داشتن کاشی و سرامیک در جای خود استفاده می شود. چسب کاشی و سرامیک در فرمول های مختلفی از جمله چسب های پایه آب و پایه حلال موجود است. چسب های پایه آب معمولاً برای کاربردهای داخلی استفاده می شوند، در حالی که چسب های مبتنی بر حلال برای کاربردهای بیرونی مناسب تر هستند. چسب کاشی و سرامیک را می توان هم برای سطوح خشک و هم برای سطوح مرطوب استفاده کرد.

چسب کاشی و سرامیک و چسب سرامیک پرسلان دارای معایبی نیز می باشد. اگر به درستی اعمال نشود، ممکن است حذف آن دشوار باشد، و همچنین می تواند کاملاً نامرتب باشد. اگر مواظب نباشید، چسباندن دست ها و لباس هایتان آسان است. علاوه بر این، چسب کاشی و سرامیک برای استفاده در همه بسترها مناسب نیست. استفاده از آن بر روی سطوح متخلخل توصیه نمی شود، زیرا می تواند به مرور زمان باعث شل شدن کاشی شود.

به طور کلی، چسب سنگ قوی کاشی و سرامیک محصولی بادوام است که به راحتی اعمال می شود. برای استفاده در مناطقی که کاشی ها به طور مرتب در معرض آب و رطوبت هستند ایده آل است. با این حال، انتخاب نوع چسب مناسب برای کار مهم است، زیرا هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد.

Decks

raysa hasn't published any decks.

Speaker Deck Pro: Add privacy options and schedule the publishing of your decks Upgrade