×
NAJNOWSZE SŁOWNICTWO POLSKIE
PORADNIA JĘZYKOWA UW
Zamknij

Nowi Użytkownicy

Dołącz do Obserwatorium!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać hasła, komentarze i zdjęcia.
lub
Zarejestruj się tutaj

Obecni Użytkownicy

Zaloguj się na swoje konto
lub
Nie pamiętasz hasła?

metalasadi

metalasadi metalasadi
O mnie


فلزیاب وسیله ای است که برای تشخیص وجود فلز پنهان شده توسط زمین یا مواد دیگر استفاده می شود. این ابزاری است که می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد، از یافتن مین های زمینی در یک منطقه جنگی گرفته تا کشف اقلام گمشده. چه به دنبال گنج باشید یا یک افسر امنیتی، یک فلزیاب می تواند به شما کمک کند.

اولین فلزیاب در اواخر قرن نوزدهم توسط الکساندر گراهام بل ایجاد شد، اگرچه این فناوری در آن زمان نسبتاً ابتدایی بود. فلزیاب های مدرن بسیار حساس هستند و می توانند تفاوت بین اجسام مختلف فلزی را تشخیص دهند. به عنوان مثال، یک کاربرد رایج برای فلزیاب ها، یافتن سکه، جواهرات و سلاح در مکان های عمومی است.

استفاده از فروش آنلاین طلایاب نسبتاً ساده است. با انتشار صدا یا موج رادیویی با فرکانس پایین کار می کند که توسط هر نوع جسم فلزی گرفته می شود. سپس این سیگنال شناسایی شده به ترانسفورماتور، تقویت کننده و متر ارسال می شود و کاربر به راحتی می تواند محل دقیق فلز را تعیین کند.

هر کسی که از فلزیاب استفاده می کند باید اصول عملکرد آن را بداند. ابتدا، فلزیاب باید به درستی راه اندازی شود تا سیگنال ها را از طیف گسترده ای از اشیاء، حتی آنهایی که در فاصله ای دورتر قرار دارند، دریافت کند. برخی از آشکارسازها همچنین دارای یک تنظیم تعادل زمین قابل تنظیم هستند که به آن اجازه می دهد تا با خاک تنظیم شود که می تواند بر حساسیت سیگنال تأثیر بگذارد.


Słownik (0)
Hasłownik (0)
Eseje (0)
Zdjęcia (0)
facebook