Hi everyone! We're hard at work trying to keep our community clean, so if you see any spam, please report it here and we'll review ASAP!  Thanks a million!
8,819 Users Online
  • 640,129,772 Downloads
  • 1,696,349 Wallpapers
  • 1,565,068 Members
  • 12,971,712 Votes
  • 5,965,287 Favorites

mahsa790
Login to Become a Fan
 
ProfileWallpapers (0)Favorites (0)Journal (0)DiscussionContact Member
Member Information
Full Name:mahsa asdav
Last Login:3/12/24
Join Date:3/12/24
Profile Views:81
Personal Information
mahsa790 has not filled out any personal information.
mahsa790 is a fan of...
mahsa790 is not a fan of any other members yet.
Fans of mahsa790
No other members have become a fan of mahsa790 yet.
Profile Comments
Please join for free or login to post comments.
mahsa790Posted by mahsa790   3/12/24 at 9:39am
اگر به دنبال کمی رمز و راز و فتنه هستید، روسیه بهترین مکان است. این کشور ادغام کاملی از جذابیت دنیای قدیم و مدرنیته است. تور روسیه مسکو شما را از شهرهای زیبای مسکو و سنت پترزبورگ با کاخ ها، موزه ها و کلیساهای بزرگ خود می برد. معماری خیره کننده میدان سرخ نمادین را تحسین کنید یا به دریاچه باشکوه بایکال سفر کنید. و البته، هیچ توری به روسیه بدون امتحان ودکای معروف روسی و لذت بردن از بورش خوش طعم کامل نمی شود.

از خیابان های رنگارنگ هند گرفته تا صحراهای طلایی دبی، این شبه قاره تجربیات فراوانی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. تور هند شما را به سفری معنوی می برد تا شاهد معابد، قلعه ها و کاخ های باستانی باشید که در این کشور پراکنده اند. در بازارهای شلوغ دهلی غوطه ور شوید، مناظر زیبای کرالا را کاوش کنید و از نماد تاج محل در آگرا شگفت زده شوید. و برای کسانی که به دنبال یک سفر مجلل و مجلل هستند، دبی مکان مناسبی است. از ساختمان های مرتفع گرفته تا جزایر دست ساز، تور دبی شما را در هر قدمی شگفت زده می کند.

آخرین اما نه کم اهمیت، ما شهر ساحلی خیره کننده آنتالیا را داریم. آنتالیا واقع در سواحل مدیترانه ترکیه، بهشتی برای عاشقان ساحل است. با آب های شفاف، سواحل شنی و خرابه های باستانی، تور آنتالیا قسطی یک رویا نیست. شهر قدیمی جذاب را کاوش کنید، در امتداد ساحل سفر کنید و غذاهای خوشمزه ترکی بخورید. و برای معتادان آدرنالین، ورزش ها و فعالیت های آبی زیادی برای انتخاب وجود دارد.

در خاتمه، تورها به مقاصد مختلف مانند چین، تایلند، روسیه، هند، دبی و آنتالیا تجربه سفری بی نظیر و فراموش نشدنی را ارائه می دهند. چه به دنبال ماجراجویی باشید، چه آرامشتئ
Recently Uploaded Wallpapers

mahsa790 has not uploaded any wallpapers yet.

Recently Favorited Wallpapers

mahsa790 has not favorited any wallpapers yet.

Member Groups Help
Recent Activity
mahsa790 has commented on the profile of mahsa790:
اگر به دنبال کمی رمز و راز و فتنه هستید، روسیه بهترین مکان است. این کشور ادغام کاملی از جذابیت دنیای قدیم و مدرنیته است. تور روسیه مسکو شما را از شهرهای زیبای مسکو و سنت پترزبورگ با کاخ ها، موزه ها و کلیساهای بزرگ خود می برد. معماری خیره کننده میدان سرخ نمادین را تحسین کنید یا به دریاچه باشکوه بایکال سفر کنید. و البته، هیچ توری به روسیه بدون امتحان ودکای معروف روسی و لذت بردن از بورش خوش طعم کامل نمی شود.از خیابان های رنگارنگ هند گرفته تا صحراهای طلایی دبی، این شبه قاره تجربیات فراوانی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. تور هند شما را به سفری معنوی می برد تا شاهد معابد، قلعه ها و کاخ های باستانی باشید که در این کشور پراکنده اند. در بازارهای شلوغ دهلی غوطه ور شوید، مناظر زیبای کرالا را کاوش کنید و از نماد تاج محل در آگرا شگفت زده شوید. و برای کسانی که به دنبال یک سفر مجلل و مجلل هستند، دبی مکان مناسبی است. از ساختمان های مرتفع گرفته تا جزایر دست ساز، تور دبی شما را در هر قدمی شگفت زده می کند.آخرین اما نه کم اهمیت، ما شهر ساحلی خیره کننده آنتالیا را داریم. آنتالیا واقع در سواحل مدیترانه ترکیه، بهشتی برای عاشقان ساحل است. با آب های شفاف، سواحل شنی و خرابه های باستانی، تور آنتالیا قسطی یک رویا نیست. شهر قدیمی جذاب را کاوش کنید، در امتداد ساحل سفر کنید و غذاهای خوشمزه ترکی بخورید. و برای معتادان آدرنالین، ورزش ها و فعالیت های آبی زیادی برای انتخاب وجود دارد.در خاتمه، تورها به مقاصد مختلف مانند چین، تایلند، روسیه، هند، دبی و آنتالیا تجربه سفری بی نظیر و فراموش نشدنی را ارائه می دهند. چه به دنبال ماجراجویی باشید، چه آرامشتئ
3/12/24 at 9:39am
Recently Spotted Members

No members found. Be the first!