تهران- ایرنا- دبیر اسبق اتحادیه ویدیو رسانه گفت: طبیعتا در تنوع تولید آثار نمایش خانگی قدرت انتخاب مخاطب بالاتر میرود اما نباید فراموش کنیم که این موضوع تحتالشعاع قدرت خرید مخاطب و زمانی است که میتواند برای بخشی از آثار صرف کند.
تهران- ایرنا- دبیر اسبق اتحادیه ویدیو رسانه گفت: طبیعتا در تنوع تولید آثار نمایش خانگی قدرت انتخاب مخاطب بالاتر میرود اما نباید فراموش کنیم که این موضوع تحتالشعاع قدرت خرید مخاطب و زمانی است که میتواند برای بخشی از آثار صرف کند.